شرايط لازم جهت دريافت خدمت

متقاضيان ثبت و استفاده از درگاه هاي بانك ملي ايران بايد شرايط اوليه ي ذيل را دارا باشند:

متقاضي داراي يكي ازانواع حساب (جاری - قرض الحسنه - سپرده کوتاه‌مدت) نزد يكي از شعب بانک ملی (ترجیحا قرض الحسنه جاری) باشد.

مشتری (پذیرنده) باید از مشتریان شناخته شده و معتبر یانک باشد.

فهرست اقلام مورد فروش و یا خدمات ارائه شده در سایت مشتری به منظور الصاق به فرم‌های قرارداد جهت تعریف درگاه پرداخت اینترنتي تهيه شود.

در سایت معرفی شده برای فروش اینترنتی نماد اعتماد الکترونیک قابل مشاهده باشد.

 نحوه ارائه درخواست


پس از احراز شرايط اعلام شده در صورت تمايل مشتري به ثبت اينترنتي درخواست مراحل ذيل بايد انجام گيرد:

تکمیل فرم الکترونیکی اطلاعات مربوط به قرارداد موجود ( نمونه فرم جهت مطالعه:  قرارداد و اطلاعات اولیه پذیرنده ) و دریافت شماره رهگیری.

مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب پس از 24 ساعت.

دریافت و امضاء فرم تکمیل شده قرارداد و برگ مقررات و شرایط عمومی افتتاح حساب جاری توسط مشتری، به انضمام فهرست اقلام مورد فروش و یا خدمات ارائه شده.

پس از انجام مراحل فوق، مدارک توسط شعبه برای اداره امور شعب متبوع ارسال می گردد و اداره مذکور نیز پس از انجام تعاریف اولیه شماره پذیرنده و شماره ترمینال را به همراه شماره تماس بخش پشتیبانی درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی ایران به مشتری (پذیرنده)، جهت اقدامات بعدی، از جمله پیکربندی، و آزمایش سامانه مورد نظر اعلام مینماید.

روش دوم:‌ ارائه درخواست از طريق مراجعه حضوری به شعبه

در اين روش مشتري باید پس از اخذ پرینت از فرم های 1 و 2  نسبت به تکمیل آنها اقدام نموده و فرم ها را به انضمام فهرست اقلام فروش  در سایت خود، به شعبه بانک تحویل دهد.

ساير مراحل همانند روش درخواست اينترنتي مي باشد.